عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

لحظات عشق


لـحـظـات عـشـق



لحظه لحظه عمرم که می گذرد ، قلبم که بی صدا و مجنون میزند ،


محبت تو قدریست که  هوش مرا از این دنیا می برد ...


فدای تو می شوم ، اگر زندگی امانم دهد  ؛


اگر دست خودم بود ، دنیا را نیز فدایت می کردم ؛


وقتی به تو می اندیشم وجودم می لرزد از اینکه روزی شود که نبینمت !


نفس می گیرم از عشق تو ، از قلب نازنین تو


لحظه لحظه عمرم برای توست ، می فشارم عشقت را در قلبم ،


فدا می کنم دار و ندارم ..


اگر کنارم باشی ، به جرم عاشقی نمی میرم چرا که آن زمان تو را دارم ...


بیا لحظات عاشقیمان را تقدیم هم کنیم ؛ از جان و دل و برای هم بمیریم !


وقتی تو را دارم ، دیگر غم به سراغم نمی آید ،


زندگی برایم لذت بخش می شود ؛


آن زمان می خواهم عمرمان  قدری طولانی شود که پایانی نداشته باشد ؛


عشقمان به قدری آوازه اش بپیچد که همه عشق ها را مقلوب خود کند ...


بیا یکی شویم و از این همه حس خوبی ، دیوانه وار خود را فدای هم کنیم ؛


دیوانه عشق هم شویم ، خود را رها کنیم ..




دانلود دکلمه متنِ لحظات عشق ( کــلیـــک کنــیـــد )

بـا صــدای شـهــرام دانــش


©

نویسنده شهرام دانش

Writen By  Shahram Danesh



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد