عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

خیالت راحت شد ؟

http://s3.picofile.com/file/7380545692/56785685675.gif

 ::: خیالت راحت شد؟ :::


کمبودی زندگی بودی ، از بس جای خالیت تکیه دادم سرانجام هر آنچه داشتم باختم

زندگی از طعم تلخی که به خود گرفت ، سرانجامش در آغوش مرگ آرام گرفت

در این مدت که داغ وداع بر قلبم سنگینی می کرد ،

آخرش مرا از عشقِ خیالی خالی کرد

دلهره ها آمد تمام وجودم را تسخیر کرد ،

هوای هوس باز آمد تو را از دنیای من دزدی کرد

هوای سردی آمد با بی رحمی دستهای گرم بسته را گشود ...

سپری شدن دقایق بدون آنکه لحظه ای هم ببینمت ،

بی آنکه صدای خنده هایت را بشنوم ،

برایم از همه آسانتر این بود زودتر احساس نبودنت را در قلبم بخشکانم

آن طرف زندگی تازه ای آغاز کردی ، قلب پر احساسی را به این آسانی شکستی

عشق جدیدی اختیار کردی ، منی که برایت یک نفس عاشق بودم را تیک زدی !

به من احساسی نداشتی ، با اینکه با زبانت مدعی من بودی

با اینکه اشتباه می کردم ، فریب چشمهای آبی عشق را خوردم !

خیالم از بابت عشق تخت شد ، نفسهایم در سینه حبس شد

سوختم در آتش عشقی که به پا کردی ،

حبس شدم در زندانی که با دستهای خودت برایم بنا کردی

چاره ای نداشتم جز اینکه مدتها منتظر بمانم

عشقی نمانده که به پایش بسوزم و بسازم ،

دیگر بس است این همه ماتم ، در این مدت یک بازیچه بودم

می خواستمت به اندازه تمام بودنها ، به شماره ی ستاره های آسمانها

چشمهایت مقابل من بود ، نگاهت به دیگری دوخته بود

دستهایت مال من نبود ، قلبت برای دیگری اسیر و گرفتار بود

آخرش رفتی ، خیالت راحت شد؟!!

هر چقدر می خواهی تمام دنیا برای تو ،

از اینکه اشکی نمانده به پایت بریزم دلگیر نشو !

آغوشم هر شب تمنای بودنت را می کند ، بی قراری هایی که نمی کند....

برایش از تو می گویم تا آرام بگیرد ،

به آخرش که رسیدم با ناامیدی می گویم بی وفایی مثل تو را فراموش کند

از این به بعد به جای تو با تنهایی قرار بگذارد

از این به بعد برای عمر رفته ام گریه کند ، برای آمدنت خدا خدا نکند !


http://s3.picofile.com/file/7407943652/khialat_rahat_shod.jpg

http://s3.picofile.com/file/7381345799/rose.png
http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

  نـویسنده متن بالا شـهرام دانش

وبــلاگ منتشر شده فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد