عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

تنهایم عزیزم

http://s3.picofile.com/file/7424536341/87654432.gif

تنهایم عزیزم!

http://s3.picofile.com/file/7479098816/faratareshgh_poemHead.gif

دوباره برگشته ام به گذشته ی با تو ، دوباره خوشبخت شده ام با خاطرات تو

با اولین نگاهت دلم را بردی و گرفتار چشمهای معصومت کردی

مرا از خودم گرفتی و تمام هستی ام به چشمانت گره خورد

دلم را اسیر خود ساختی ، خزان دلم را شستی و بهار زندگی تقدیمم کردی

تقویم سال هایمان را با رنگ سبز عشق نقاشی کردی ،

تصویری از دستهای پاک خود را در آن نقش بستی

با بودنت مرا نیز به بودن راضی کردی ، رسم وفاداری را به من تو آموختی

می خواهم دوباره عهدمان را تجدید کنم اما اینبار با قاب عکس شکسته ی بدون تو!

آری ، تنها مانده ام با دقیقه های سنگین نبودنت که نمی دانم چرا تمام نمی شوند؟! ...

در کنارم نیستی، حال مرا نداری ، تپشهای تند سینه ام را نمی شنوی

تا ببینی سراسر زندگی ام عزا گرفته و لحظه ها برایم سخت دلگیر شده است ...

ای کاش که پشت دیوارهای بلند کوچه پس کوچه ها مرا به انتظارت نمی گذاشتی

که بنشینم و سکوت کنم خودم را شکسته ترین دلسپرده دنیا ببینم!

کاش تنهایم نمی گذاشتی، مرا اسیر غم نمی ساختی ، نفسهای آرام بخشت را از من دریغ نمی کردی

وقتی به خیال تو چشمهایم بسته می شود امواج محبت تو بر ساحل ناآرام دلم می نشیند و

 از تمام تو همین افسوس خوردن برای بوسه بر پیشانی مهربانت سهم من می ماند ،

کاش کنارم می ماندی تا ثانیه ها موافق ما بچرخند تا عاشقانه تر و بیشتر از هر زمان دیگری فریاد بزنم

عزیزم عاشقت هستم و مثل همیشه بعد از خدا تو را می پرستم


دوباره برگشته ام به گذشته ی با تو ، دوباره خوشبخت شده ام با خاطرات تو  با اولین نگاهت دلم را بردی و گرفتار چشمهای معصومت کردی  مرا از خودم گرفتی و تمام هستی ام به چشمانت گره خورد  دلم را اسیر خود ساختی ، خزان دلم را شستی و بهار زندگی تقدیمم کردی  تقویم سالهایم را با رنگ سبز عشق نقاشی کردی ،  تصویری از دستهای پاک خود را در آن نقش بستی  با بودنت مرا نیز به بودن راضی کردی ، رسم وفاداری را به من تو آموختی  می خواهم دوباره عهدمان را تجدید کنم اما اینبار با قاب عکس شکسته ی بدون تو!  آری ، تنها مانده ام با دقیقه های سنگین نبودنت که نمی دانم چرا تمام نمی شوند؟! ...  در کنارم نیستی، حال مرا نداری ، تپشهای تند سینه ام را نمی شنوی  تا ببینی سراسر زندگی ام عزا گرفته و لحظه ها برایم سخت دلگیر شده است ...  ای کاش که پشت دیوارهای بلند کوچه پس کوچه ها مرا به انتظارت نمی گذاشتی  که بنشینم و سکوت کنم خودم را شکسته ترین دلسپرده دنیا ببینم!  کاش تنهایم نمی گذاشتی، مرا اسیر غم نمی ساختی ، نفسهای آرام بخشت را از من دریغ نمی کردی  وقتی به خیال تو چشمهایم بسته می شود امواج محبت تو بر ساحل ناآرام دلم می نشیند و   از تمام تو همین افسوس خوردن برای بوسه بر پیشانی مهربانت سهم من می ماند ،  کاش کنارم می ماندی تا ثانیه ها موافق ما بچرخد تا عاشقانه تر و بیشتر از هر زمان دیگری فریاد بزنم  عزیزم عاشقت هستم و مثل همیشه بعد از خدا تو را می پرستم

©

  نـویسنده »»» شـهرام دانش

کپی برداری فقط با ذکر نام نویسنده بلامانع است!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد