عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

باورم کن

http://s3.picofile.com/file/7424536341/87654432.gif

باورم کن

http://s3.picofile.com/file/7479098816/faratareshgh_poemHead.gif
نه شب سیاه است برایم نه روز سپید ،

شب و روزم رنگ تو دارد ، رنگ مهربانی خورشید!

عزیزترینی برایم ، نه از دوست داشتن می دانستم نه از عشق

وقتی به دنیای تو پا گذاشتم دنیای من زیر و رو شد از عشق

از تو به عشق رسیدم ، برگشتم به خودم ، عاشق شدم و دوباره از خودم به دنیای رنگین تو رسیدم

نمی دانم چه رازی در تو است که مرا وابسته به تو کرده ، که قلبم در قلب تو لانه کرده ...

اگر می دانستم راز عشق تو را شاید آرام می گرفتم ،

بلکه چشمانم را لحظه ای می بستم و در رویای تو به تو می رسیدم...

برای عشق مقدسم انتهایی نمی بینم ، اسم دیگرم را دیوانه می نامم!

مرا دیوانه صدا کن ، عشق تو انتهایی ندارد خودت را بی انتها خطاب کن

اسمش را هرچه می خواهی بگذار .... نه دروغ است نه هوس در میان ،

نفسهای سینه ام برایت تنگ می شوند تمام شب و روز از اشتیاقی سوزان

باورم کن ....

باورم کن و نگذار به حال من بخندند و این دیوانگی را ،

به آب و آتش زدنم را و پرپر شدنم را یک عشق عبث صدا بزنند

قلبم را به قلبت نزدیک بدان ، دستانم را میان دستهای کوچکت بفشار با عشق ،

و آرامش را به من هدیه کن ، دوباره باورم کن

و در این دقایق سخت دلتنگی مرا به عشق و خودت را به من برگردان


اگر می دانستم راز عشق تو را شاید آرام می گرفتم ،  بلکه چشمانم را لحظه ای می بستم و در رویای تو به تو می رسیدم...  برای عشق مقدسم انتهایی نمی بینم ، اسم دیگرم را دیوانه می نامم!  مرا دیوانه صدا کن ، عشق تو انتهایی ندارد خودت را بی انتها خطاب کن  اسمش را هرچه می خواهی بگذار ....  ،
©

  نـویسنده »»» شـهرام دانش

کپی برداری فقط با ذکر نام نویسنده بلامانع است!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد