عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

بی تو تنهاترینم


▂ ▃ ▅ ▆       بی تو تنهاترینم    ▆ ▅ ▃ ▂




گاهی مرا از هر چه عشق است ، دور می کنی  !


از زندگی جدا ، و از عاشقی می ترسانی ؛


از هر چه در  صندوقچه کهنه اسرار دلم  میدانم ، صادقانه به زبان می آورم  ،


حیف که همه را به چشم دروغ می بینی ؛ توجهی به حساسیتم نمی دهی !


چرا اینهمه در حقم بی انصافی می کنی ؟


مگر دل حساس مرا تو نمی شناسی ...


نمی دانی مگر بی تو تنهاترینم ،


یک دل ساده اما پر از احساس با تو بودن دارم ؛


گاهی نمی بینی احساسم به تو را ؛


گاهی نمی بینی تبسمی عمیق در دلم را ...


می شود زمانی که پشیمان می شوی  ،


در حسرتم فقط غم می خوری !


غصه روزهایی را می خوری که مردی ساده بودم ،


به خیالم با همه فرق داشتم ؛


صدایم می کنی از دورها ، ولی ....


ولی آن زمان دیگر نمی بینی مرا ؛


آن زمان نیستم همدم لحظه های سرد و خالی ، تو را ...


چرا نمی خواهی قبول کنی که بی تو تنهاترینم ،


بدون هیچ توجهی می گذری از همه احساساتم ...


بی تو تنهاترینم ، خیال ماندن بدون تو را ندارم ؛


بی تو مجنون بی لیلایم ؛ لیلایی که نزدیک است به من حتی از نفسهایم ...


می بینی چقدر دوستت دارم ؟ ... قصه می گویم می دانم !


می دانم خیلی ساده ام ؛ خیلی رسم و رسوم زمانه نمی دانم ...


می دانم که بهتر از من دلت می خواهت ، می دانم وجودم لیاقت تو را ندارد !


اما باور داشته باش تو را از جان و دلم می ستایم ؛


بی تو تنهاترینم ؛ تنهای تنها و بدون هیچ حس بودنم ؛


بی تو تنهاترینم ؛ مانند اشک خشکیده در گونه هایم ...


بی تو شبنم خشکیده در باغچه آرزوهایم ؛ بغض گرفته در گلویم !


بی تو مانند نفس های حبس شده در سینه ام ، بی تو مجال زیستن ندارم ؛


بی تو تنهاترینم ...







©

نویسنده شهرام دانش

Writen By  Shahram Danesh



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد