عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

مقصد راه عشقمان

http://s1.picofile.com/file/7459835478/g20.gifhttp://s1.picofile.com/file/7459835478/g20.gif

مقصد راه عشقمان

------------------------


خواب می بینم سرنوشت ما را در آغوش خوشبختی می فشارد

کنار من هستی و تمام دنیا می خواهد پا روی عشق ما بگذارد ....

می دانم تنهاترینم در قلبت ،

تو هم می دانی تمام دنیا هم نمی تواند تو را از دستان عاشقم پس بگیرد!

هر کس نمی داند باید بداند عشق ما تنها عشق نیست ،

وقتی می گویم دوستت دارم ، از سر اجبار یا تفریح نیست

عشق من و تو لیلا و مجنون نمی شناسد که داستان شود ،

سرنوشت ما حقیقتی شیرین در قلبهای عاشق ماندگار می کند

سرنوشت همیشه دستهای خوشبختی را به سوی ما دراز می کند ، یقین دارم

دیگران هر چه می خواهند بگویند ، من هراسی ندارم ....

جدایی برای دو قلب همنفس که برای هم نفس می کشند محالِ امر است ،

یکی می گوید عشق افسانه است ،

دیگری پا می گذارد روی هر چه صداقت است ؛

فکر می کنند ما هم مثل همه هستیم ،

خیال هم نمی کنند ما با هم عهد عشق بسته باشیم ....

در این راه تا پای جان هم خواهیم ایستاد ،

دل به دریای طوفانی خواهیم زد ،

هیچگاه تسلیم بختی سیاه نخواهیم شد ؛

می بالم به تو که با من هستی ،

می نازم به تو که همسفر من هستی ،

به تنها مرهمی که دوش تا دوش من این راه را همپا و امیدوار طی می کنی ...

فرض محال است مقصد راه عشقمان شیرین نباشد

من تو را می خواهم ، تو مرا می خواهی ،

و همین برایم کافیست ...

همه مرا سرزنش می کنند ؛ بگذار هر چه می خواهند بگویند!

ولی وقتی تو را مقابل چشمانم تجسم می کنم حرف همه را فراموش می کنم!

همان لحظه مرا نوازش می کنی و به هیچ کس جز تو ذهنم را درگیر نمی کنم

به مقصد راه عشقمان عاقبت می رسیم ،

همچنان خیره در نگاه عاشقت خواهم بود

و در میان آغوش گرم تو جای خواهم گرفت .....


http://s1.picofile.com/file/7459852903/maghsade_rahe_eshgheman.jpg
http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

  نـویسنده متن شـهرام دانش

وبــلاگ منتشر شده فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد