عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

سوال از من ، جواب از تو



http://s2.picofile.com/file/7349005478/faratareshgh_blogsky_com_s002.gif


http://s2.picofile.com/file/7349005913/faratareshgh_blogsky_s005.gif


▂ ▃ ▅ ▆   http://s2.picofile.com/file/7354228595/gif002.gif   سوال از من ، جواب از تو؛ http://s2.picofile.com/file/7354228595/gif002.gif  ▆ ▅ ▃ ▂



از دورها  نسیم بهاری خبر تازه ای می آورد که پُر است از سوالهای بی جواب ؛


با خود خلوت می کنم که چیست این همه اضطراب ؟!


دل نگرانی های من تمام نمی شود چرا ؟  جای سوال باقی می گذارد برای ما !


سوالم از تو ای کسی که امیدم دادی ؛ نگذاشتی در خلوتم بسوزم و بسازم ؛


نجاتم دادی از هر چه یاس و بی حسی است ...


سوال از من ؛ جواب از تو ...  چقدر می خواهی مرا بی بهانه بگو تو !


بی مقدمه ؛ بدون اجبار ؛ ساده و از عمق درون ، چقدر می خواهی مرا بی بهانه بگو تو !


سوال را تو از من می کردی ، می دانی چه می شنیدی ؟ !


نفسهایم حبس شده ، بغض در گلویم گرفته و  طوری که همه بشنوند ،


فریاد می زدم دیوانه عشقت شده ام !


سراپا وجودم را فدای تو می کنم ؛ فقط همین یک بهانه را برای زندگی  دارم ...


پیش تو باشم ، برای تو و به عشق تو زنده باشم


نگذاری بپوسم از ترس تنهایی ؛ اجازه ندهی خودم را سرزنش کنم از عشق ارغوانی ...


سوال از من جواب از تو ؛ بگو که واقعاٌ نمی خواهی ترکم کنی !


دور که باشم از تو ؛ چگونه بسازم زندگی از نو ؟!


سوال از من جواب از تو ؛ مجالی بده سری بگذارم روی شانه های تو ؛


بگذار تا که هستی روی شانه های محکمت گریه کنم ؛ اشک عشقمان را بریزم ...


جشمهایم طاقتش می رود روزی که اشک جدایی را آن قدر بریزد ؛


سوال از من ، جواب از تو ؛ نمی خواهی که لحظه ای به حال خود رهایم کنی  ؟


لحظه ای که به حال خود رهایم کنی ، به خدا می میرم و لحظه ای هم مرا  نمی یابی ؛


شوق با هم بودنمان را دارم ؛ شوق دست در دست هم زیر باران قدم زدن را دارم ؛


زیر چترم می برم تا اوج عاشقی ، این عشق پاک و آتشینمان را ...


خیال مکن شعر می گویم و نمی آفرینم این لحظات را ؛


لحظه ای نیز به خودت تردید راه مده ؛ به جان عاشقم روحی تازه بده


سوال از من جواب از تو ؛ با من می مانی یا که همین دم بمیرم برای تو ؟ ...



http://s2.picofile.com/file/7349005913/faratareshgh_blogsky_s005.gif



©

نویسنده شهرام دانش

Writen By  Shahram Danesh



نظرات 1 + ارسال نظر
نیلسا شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام دوست جون من
مرسی اومدی وبم
منم لینکت کردم دوست مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد