عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

درد دل

▂ ▃ ▅ ▆       درد دل    ▆ ▅ ▃ ▂


زجر می کشم که نمی توانم آرام کنم مرهم دلم را ،


ساکت باشم و نگویم حرف  دلِ غم دیده ام را ...


نمی توانم در دادگاه عشقی که مجرمش شناخته شده ام ،


سکوت اختیار کنم و حرفی نزنم.. !


چند روزی هست که گرفتار شده ام ، چرا روز محاکمه نمی رسد ؟


مدام بی پروایی به سراغم می آید ، خیلی آزرده خاطرم می کند...


دلم طاقتش سرآمده ، خدایا چه به روزم آمده ...؟


ابراز علاقه می کنم ، به آب و آتیش می زنم خودم را ،


سوز عشقی میکشم که خدا می داند نهایتش را...


قلبم مثل اسیری در زنجیرِ عشقِ تو گرفتار شده ،


همه بود و نبودش در نفسهای گرم تو خلاصه شده...


زندگی می کند به عشق تو ، به خنده های لطیف تو


کِی میرسد دادگاه عشق که قلب کوچکم را مجازات کنند بابت عشق ؟!


به جرم عاشق شدن ، به جرم دلبستن ؛ به جرم دل شکستن


انگار که تنها متهم این دادگاه منم ، ردیف اول و بی کس و تنها منم ..!


محاکمه ام می کنند با واژه های دفتر عشق خودم ؛


با کلماتی که جاری شده اند از عمق وجودم ...


نمی دانم کدام دادگاه و کدام قاضی مجرم قلب شکسته مرا متهم خواهد کرد ؟!


مگر این دل ، بی کس است ؟ مگر نفس ندارد این جان ؟ ....


دادگاه عشق برپا می شود و بی رحمانه دل نازکم را بارها می شکنند ؛


ای دل ساده من ! ارزشی ندارد که بگویی حرف دلت را


زیرا شنونده ندارد ؛


صدا می کنم در این لحظاتِ سخت تو را ؛


تا که بیایی و مرهم باشی و آرام کنی دلم را


دل کسی را که عاشقت شده و متهم ، با نوازشهای خود نگذاری به نابودی بکشد..


اگر نیایی ، اینجا متهم دادگاه عشق می شوم و مرا از پرتگاه آزادی رهایم می کنند...


اگر نیایی ، وکیل من ،  دلم خواهد بود ؛ دلی که عاشق تو بود ؛


می خواهم بیایی و وکیل دادگاه عشقی که متهمش شناخته شده ام  شوی..


بیایی و بگویی که عاشق این نفسها بوده ای ، می خواستی و رهایش نمی کنی ؛


در این زمان اگر نیایی رهایم می کنند و من کماکان محو تماشای عشق تو..!


آری عشق کسی که به خاطرش متهم می شوم ...


متهمِ بی دفاع می شوم ، شکسته بال از یادها پاک می شوم ....





©

نویسنده شهرام دانش

Writen By  Shahram Danesh



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد