عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

حالا که نیستی

http://s3.picofile.com/file/7380545692/56785685675.gif

 ::: حالا که نیستی :::


آسان نبود دل بستن ، خیال نبود عشق ورزیدن ،

خواب نبود روزهای با هم بودن !

هوس نبود نفس، خوشبخت ترین بودم با تو نازنین همنفس ...

وقتی شیرینی و خوشی لحظات گذشته با من بود ،

 فکر نمی کردم سرنوشتم در میدان بازی رقم میخورد!

از زندگی چیزی به غیر تو نخواستم ، به غیر از نفسهای گرم وجودت چیزی نداشتم

خواستی کنارت نباشم ....

دستهای زیبایی دیدم ، هر احساسی که به من داشتی چندبرابرش را داشتم ،

یک عالمه احساس در تو دیدم ، خودم را گم کرده بودم

نمی دانستم مثل سرابی می مانیم ، می خواستم تا ابد با هم و برای هم بمانیم...

نمی دانستم احساس می تواند مثل شیشه باشد

بشکند خرد خرد شود ، سهمی نماند از تو برایم ؛

خواستی کنارت نباشم ....

با ثانیه های نبودنت به سختی سر می کنم ،

تمام شادیِ من با تو بود ، سهم من از تمام روزهای بی تو بودن، یک قفس بود

خواستم با من بمانی ،  ستاره شبهای روشنم را دنباله دار کنی ،

به زندگیم امید دهی ، مسیر عشق را برای هر دویمان هموار کنی

از همه نیازهای درونم بی نیازم کنی ،

با بودن در کنارم مرا با غم و حسرت جا نگذاری

خواستی کنارت نباشم ....

اینک خنده ای بر لبانم نمی بینم ، بغض را در خودم همیشگی می دانم

بی تو گم کرده ام تمام وجودم را ، حالا که نیستی به دنبالت سر کشیده ام به بیابانها!

حالا که نیستی دارم بیراهه می روم ، دنبال هر کسی که بوی تو را می دهد می گردم!

حالا که نیستی دنیا را نمی خواهم با تمام خوبیها ؛

گمشده ام در لحظه ها ...

در لحظه های نفسگیرِ بدون تو ، نفس کشیدنم حرام می شود  بی تو

از این به بعد باید مهر و موم کنم این قلب شکسته ی عاشقم را  ،

با این که بی وفا بودی ولی می خواهم تا هر زمان چشمه جاریست،

 تا قناری در حال و هوای پروازست ،  تا زندگی با عاشقی جریان دارد ،

نفسهای سینه ام با تمام وحود هر لحظه برایت عاشقانه بتپد ...



http://s3.picofile.com/file/7404252575/hala_ke_nisti.jpg

http://s3.picofile.com/file/7381345799/rose.png
http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

  نـویسنده متن بالا شـهرام دانش

وبــلاگ منتشر شده فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد