عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

بی قرار آمدنت

http://s3.picofile.com/file/7408498816/47.gif

 بی قرار آمدنت

http://s3.picofile.com/file/7408498488/27.gif


باز هم قلبم به پایت افتاد ، باز هم پاهایم به راه آمدنت قدم قدم به راه افتاد

در انتظار دیدن عزیز دلم ، مدتی است شیدایی شده ام ،

در حال و هوای گرفتن در آغوش مهربانت پلک روی چشم بسته ام

همچنان لحظه شماری می کنم ...

بیا و بگیر این دستهای سردم  ،  گوش کن می خواهم قصه زندگی برایت بخوانم

بیا تا با خیالت دیوانه نشوم ، با دیدنت رویایی شوم

تا بیایی مرا با هر چه غم در دلم نشسته جدا کنی

چشم به جاده تنهابی دوخته ام همچنان برق شادی می زند از چشمانم

بی قرار توام ، بی قرار آمدنت ...

منتظر لحظه ای که در آغوشت رها شوم ، رویای کنار تو بودن را باور کنم

منتظر همان صحنه ی عاشقانه کنار هم قدم زدن

نزدیک هم خوابیدن و در اوج عشق به پای هم مردن ...

در آتش عشقی که مرا به تو و تو را به من می رساند ،

سوختن فقط می تواند لذت بیافریند ....

عشقی که بین من و توست دیوانه می کند این دل بی قرار مرا

ای بهانه بودنم ، آرزوهایم را در سینه تا این لحظه ی سکوت ، نگه داشته ام

آرزوی پروانه شدن برای تو ، آرزوی بوسیدن گونه های مهربان تو

آرزوی پرواز دو دلدار عاشق به سرزمین عشاق

محبت تو برایم به تمام دنیا می ارزد ،

فشردن دستهای ظریفت طول عمرم را هزاران برابر می کند

لذت گوش دادن به حرفهایت ، شادی جمع شده در چشمهای خیست ...

تار و پود هستی من تو هستی

چشمهایی که هر شب نمی خوابد و منتظرت ستاره می شمارد ، اشکهایش تو هستی

تمام زندگیم با یک عبارت جان می گیرد ،

آن همه این است تو را از عمق جان می پرستد

با تو خوشبخترین مرد روی زمینم ، هر کسی غیر تو باشد همه را پس می زنم

همیشه به خودم می بالم از اینکه رازداری مثل تو دارم

راز عشق تو را در این سینه برای همیشه پنهان می کنم

تا کسی که می خواهد من و تو را کنار هم نبیند ،

از اینکه ما به پای هم منتظر می مانیم ، بمیرد!

تمام ستاره ها را دوست میدارم

ولی مگر ستاره ای هم به روشنایی و برق چشمهای تو می توانم بیابم !

همه یک طرف ، تو مهتاب شبهای تاریکم ، یک طرف

وقتی همنفسی مثل تو کنارم نفس می کشی مرگ برایم رویایی بیش نخواهد بود

این دنیا باشد یا آن دنیا ، فرقی به شدت عشق ما ندارد ،

همدیگر را خواستنمان ، بیش از دوست داشتن می ارزد ،

عشق نیست آنچه بین ما می گذرد ،

باید در تاریخ ، داستانی فراتر از عشق مخصوص ما نوشته شود

من و تو برای همیم ، از این عشق خسته نمی شویم ،

آفریده شده ایم تا ابد برای هم و به پای محبت هم بمانیم ،

سالها شده در حسرت دیدن هم ثانیه به ثانیه می شماریم ....



http://s3.picofile.com/file/7408412682/bigarare_amadanat.jpg


http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

  نـویسنده متن بالا شـهرام دانش

وبــلاگ منتشر شده فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد