عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

صحنه غروب

http://s3.picofile.com/file/7408498816/47.gif

 صحنه غروب ...

http://s3.picofile.com/file/7408498488/27.gif



یکی من می گویم ، یکی تو ،

مرا بگیر در میان آغوشت بگویم از عواطف صادقانه ام و راحت کنم خودم و خودت رو ...

که تمام هستی ام بی معنا می شود اگر نباشی مرا همراه زندگی ،

بدون حضور تو رنگ خوشبختی می رود به همین راحتی...

با نوک انگشتم به قلب تو اشاره می کنم  ، آهسته می گویم چقدر در قلب تو جا دارم

نوک انگشت می گیری رو به قلب من و بلند بلند فریاد می زنی من که اندازه نمی شناسم!

من که بدون تو سهمی از زندگی ندارم ، هر لحظه نبینمت تمام بودنم را می بازم ...

در همین حال و هواست که چشمانم را می بندم ، دوان دوان می آیم به سوی نازنینم ....

می گیرم در آغوشم ، گرمای تنت را می گیرم و روی پیشانی ات بوسه ای عاشقانه می زنم

خورشید پشت به ابرها می کند و لحظه به لحظه غروب نزدیک تر می شود ،

کنار ساحل ایستاده ایم در حالی که صدای امواج ، رو به سوی ما نغمه می خواند

نفس در سینه حبس می کنم و قلبم را به قلبت نزدیکتر ...

صحنه ی غروب سرانحام تماشایی می شود ، آسمان دلم قدری ابری می شود ،

بغض گلویم را می فشارد و آخرش اشک از چشمانم می ریزد و به دریا می پپوندد ...

آن قدر گلویم را بغض فرا گرفته هر اندازه اشک می ریزم نمی توانم خالی شوم ،

امروز کنار همیم ، به بودن در کنار هم افتخار می کنیم ،

فکر فردا هستم که نکند از رسیدن به هم بمانیم ...

روزگار تو را از من بگیرد و مرا با تمام غمها در گوشه ای جا بگذارد

نرسد آن هنگام که قلبت اسیر هوسهایت شود ، کنار دلداری دیگر زنده باشد

و بهانه ات از زندگی کسی غیر من باشد !

ای کاش بمیرم و دستت را در دستهای غریبه ای نبینم ،

ای کاش غروب امروز را کنار من و طلوع زیبایی را بدون تو شاهد نباشم ...

میان سختی هایی که پیش رو داریم با من بمان

و روزهایی که کنارت نیستم بیشتر از هر زمان دیگری جای خالی عاشقانه های من

واژه واژه صداقت بخوان ...



http://s3.picofile.com/file/7409716983/sahneye_ghorub.jpg


http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

  نـویسنده متن بالا شـهرام دانش

وبــلاگ منتشر شده فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد