عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

قهر نکن با من


::: فراترازعشق 6 ساله شد.. :::


نایت اسکین

 قهر نکن با من!


http://s3.picofile.com/file/7424536448/6753332787.gif


هر قدم بخواهی از حصار عشق من دورتر شوی ،

دلم بی قرارتر ، دلتنگی اش بیشتر ،

صدای تپشهای قلب بی قرارش به گوش هر عاشقی می رسد ...

من هر چه باشم می خواهم تا ابد با تو باشم ،

تو هر چه هستی فقط میدانم فرشته نجات دل اسیر من تا همیشه می مانی

هر گلایه ای که داری گوشهایم را برای شنیدنش تیز می کنم ،

فقط حرف از قهر و جدایی نزن ، گیرم از روی شوخی باشد قهر تو از من...

مثل همیشه دستهای لطیفت را دور تا دور گردنم حلقه کن ،

همیشه مثل پرنده ای سفید بال ، آسمانم دلم را تسخیر کن

مثل بهاری می مانی که با آمدنش دلی را از بند کویر و تشنگی نجات بخشیده ای

مثل دریایی هستی که امواج عشقت هر روز بر ساحل ناآرام دلم می نشیند ،

روز به روز قایق عشقت در وجودم بیشتر لنگر می اندازد ..

وقتی قهر می کنی ، به جر اینکه دل اسیری را به دنبالت دیوانه وار می کشانی کاری نکرده ای!

وقتی صدایت می کنم و سکوت می کنی هیچ حرفی نمیزنی ، فریاد دلم را نمیشنوی

که مقابلت زانو زده و مدام التماس می کند تا دوباره به آغوشش بازگردی

نفرین می کند دلش را که گرفتارش کرده ای

ای همه هستی من ، کوچ نکن از آشیانه دلم

پشت سرم خراب ، نباشی روبرویم همه سراب
!

مقابل چشمانم قرار بگیر و با چشمان خیست، عاشقانه نگاهم کن ،

خودت مگر نمی دانی لحظه ای که کنارم نباشی مردنم را تضمین می کنی ،

بیا و مجنون دیوانه ات را در به در قصه ها نکن ، حتی شده به اندازه بستن پلک روی چشمی

به دیدارت می آیم و همه ستاره های آسمان را اجیر می کنم

ستاره هایی از جنس خوشبختی و عشق را به پیشواز عزیز دلم ، نورباران می کنم

http://s3.picofile.com/file/7429668060/GahrNakon.jpg

http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

  نـویسنده متن شـهرام دانش

وبــلاگ منتشر شده فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد