عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

زندگی به شرط تو

http://s3.picofile.com/file/7424536341/87654432.gif

زندگی به شرط تو

http://s3.picofile.com/file/7479098816/faratareshgh_poemHead.gif


تمام صورتم اشک ، کسی نیست غمنامه دلم را ورق بزند ،

مانده ام با این دلم ، دلی که تمام لحظه ها بی قراری می کند ...

دلی که آنقدر با دستهای خودم ورق زده ام و به آخر رسانده ام

که لابه لای آن فقط می توان اشکهای خشک شده را دید ...

کاش ابر بهاری بودم آنقدر بر سرزمین دلت می گریستم

تا تمام وجودت را سیراب کنم و خودم را خالی ....

کاش همان پرنده ی سپید آسمان دلت بودم

می آمدی کنار پنجره و به تماشای من می نشستی ،

خیره در نگاه تو می شدم ...

در چشمانت شور عشق را می دیدم ،

و سهم خود را از این احساس می گرفتم ؛

کاش مثل همان خاری که در تن ظریف یک شاخه گل می روید بودم

گلی که تو باشی و خاری که همیشه و هر زمان

با عطر نفسهای تو خوشبخت بود و زندگی می کرد ...

سهم من از تو فقط بودن تو نیست ،

دلی که برایت پرپر می زند در انتظار محبت است ؛

در جستجوی گمشده ای از سرزمبن دلم سرگردانم ،

در مرز به هم رسیدن ، در حبس ابد اسیرم ؛

با رویای تو زندگی ساختن، لیاقتِ عشقِ بدونِ شرطِ توست

سهم من از تو ، زندگی به شرط توست ....



عشق,فراتر از عشق,زندگی به شرط تو

©

  نـویسنده »» شـهرام دانش

بدون ذکر منبع و نام نویسنده کپی نکنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد