عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

فرشته مرگ

   فرشته مرگ  

http://s3.picofile.com/file/7372136662/001.gif



باز که چشمهایت به سیاهی می رود فقط خستگی را فریاد می زند !

انگار از خماری درد، پلک از روی پلک بر نمیدارد

چه شده غریبه دلت هوای کسی کرده ؟

نکند قاصدک خبررسان ، خبری ، حرفی ، سخنی به تو زده!

نکند گریه هر شبت تو را دیوانه کرده
 
نکند غرور شکسته ات  به دنبال التیام بخش میگردد ؟

بگو! این قدر بی تابی نکن .. بگو به من

....

کیستی تو ؟

صدایت چه دلنشین است غریبه!

پاسخ می خواهم ..  پاسخ چراهای خوابیده در ذهنم را می خواهم

پاسخ که شنیدم می گویم اسم و نشانم

می خواهم بدانم چرا اینهمه غصه داری ؟ غم می خوری شکایت از آسمانها داری...

ای بی نام و نشان! من از دوردستها آمده ام

از سرزمین عشق و دلدادگی ، از آن طرف محبت و وفاداری

من  بر روی بالهای نسیم عشق آمده ام به این دیار تا بیابم یار

آمده بودم اینجا بیابم گم شده ام را

ای بی نام و نشان! اینجا پُر بود از بی رحم ، بی وفا ، دروغ گو و نیرنگ باز

دیگر فقط یک روح آن هم خسته خسته از من به جا مانده ، دلم بدجور شکسته ...

دیگر عزیز کسی که می خواهم هم نیستم

خیلی وقت است به فراموشی سپرده شده ام ،

به باد، به طوفان ها ، به سیلها ، به گذر زمان تحویل داده شده ام

من که نمی دانستم جنس من در این بازار درخور نیست!

من که نمی دانستم دوست داشتن و عشق اینجا در این شهر، پوچ و بی ارزش است

ای بی نام و نشان ! تو مرا آرامم کن ، کسی را ندارم در این غربت غم

یک نفر را داشتم آن هم زد تیشه به ریشه جوانی ام

تو مرا آرامم کن ای بی نام و نشان!

من که می گویم زخمی ست قلبم...

.....

ای غریبه ! چقدر قصه ات با تلخی عجین شده!

به راستی چقدر تنهایی رفیقت شده

برایت می گویم اسم و نشانم

دستهای لررزانت را در دستهایم بگذار

بعد آن که شنیدی چشمهایت را آن گونه که بسته ای نگه دار

 و بر روی بالهایم بنشین غزل خداحافظی را

از این سرزمین بی وفا بخوان

من ... فرشته مرگ هستم!

http://s3.picofile.com/file/7378869030/fereshteye_marg_faratareshgh.jpg
http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

نـویسنده شـهرام دانش

Written By  Shahram Danesh


وبــلاگ فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد