عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

بی خیال ای دل من

http://s3.picofile.com/file/7365862040/002.gif


بی خیال ای دل من!

http://s3.picofile.com/file/7365862361/003.gif


در حسرت آنچه نداشتم غصه میخورم ، سکوت می کنم حرفی هم نمی زنم!

اندازه بغضم به پهنای آسمان بی کران، سنگینِ سنگین است!

اگر که بشکند همه اش گریبان گیر تو میشود ...

به مانند یک مسافر که در راه مانده باشد ،

دستهایم را بالا بردم و میان همه به آغوش تو پناه بردم!

ولی .....

بیخیال!

بیخیالِ عشق بازیهایم! بیخیالِ دارایی تو و نداری های من !

عشق من پاک بود اما برای تو این کافی نبود ...

درست دست گذاشتی روی همان چیزی که من نداشتم ،

من اصلاً سرنوشتم را این چنین دوست نداشتم ...

حتی خیالت در سرم غوغا می کند بگذار مرا در به در کند!

خیالی نیست ... بیخیال شو ای نفسهای تنگ شده در سینه ام ،

بگذار برو عشقت را در سینه ام ، نمی خواهم ببینم جان دادنم!

نقطه چینِ جاده سکوت من، دیگر ممتد شده

راه من بی چاره ، به بن بست شده!

دیگر کسی را با دلم آشنا نمی کنم ، یکی را آشنا کردم

دیدم سنگ بی معرفتی زد به قلبم ...

دیگر  عشق کسی را یدک نمی کشم ، یکی را کشیدم

دیدم چه شد عاقبت شب و روزم ، این است حال و روزم!

بی وفا ، بی احساس ، بی مرام ؛ شنیدی ، ندیدی ، نخواستی که ببینی!

نخواستی که غرورت را بشکنی، در عوض شکستی غرورم را به آسانی؛

بیخیال!

بیخیال تن لرزیده ام، بیخیال امید از دست رفته ام؛ بیخیال ....

از روزی که رهایم کردی از همان لحظه شروعش، جنون زد به سرم!

دیوانگی آمد سراغم ، قلب پاره پاره ام خشکید

و مثل سنگ ریزه ها از قله بی انصافی تو فرود آمد ...

خرده هایش اصابت کرد به قلبت ، ولیکن همان سنگ شده بود قلبت!

دیگر بس است .. سنگ عشق به سینه نزن!

دروغ خیالی است عشقت ،

افسانه است آرزویم  که بد زدی به پُشتم ....

بیخیال ای دل من ، بیخیال !


متن عاشقانه بی خیال ای دل من
http://faratareshgh.persiangig.com/image/faratareshgh.blogsky_s005.gif

©

نـویسنده شـهرام دانش

Written By  Shahram Danesh


وبــلاگ فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد