عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

میلاد یک دلباخته

نایت اسکین
 میلاد یک دلباخته


http://s3.picofile.com/file/7424536448/6753332787.gif



شب های بی ستاره را در آسمانی همراه با بغض جدایی، پشت سر گذاشتم

روز میلادم می خواهم دلم را به خاطرات با تو بودن خوش کنم،

تمام بی وفایی هایت را فراموش کنم ، از نفسهای گرم و مهربانت باز بسرایم

چقدر شاد و رویایی بود لحظه آغاز عشق ما ،

تقدیر خوشی نخورد روزگارِ ما ، تلخ شد زندگی بعدِ آن روز بر کام ما ...

اینک هر کجا هستی صدای تپشهای قلبی را بشنو که مغرور قلب مهربانت، یک نفس می تپد

سرت را روی شانه هایم بگذار که مدتهاست بدجور بی قراری تو را دارند ، عزیزم

کاش کنارم بودی دوش تا دوش هم کوچه ها را قدم می زدیم ، بهترینم

کاش صدایم را می شنیدی ، عاشقانه های پاکم را دوباره می خواندی

پیش خدایم از تو حرف می زنم ، پیوسته نام تو را زمزمه می کنم

از نداشتنت دلگیرتر از تمام دلهای گرفته ام ..

روی همه بی وفایی هایت خط سیاهی کشیده ام ، مثل تو بی وفا نیستم!

کاش می آمدی دوباره کنارم می نشستی گلایه ام می کردی ..

چشمم را به راه آمدنت دوخته ام ، با اینکه می دانم نمی آیی ، پس آرام بمان ای دلم!

کاش صدای خنده هایت را یکبار دیگر می شنیدم

ای کاش بهار سبز عشقمان به این زودی پاییز غریب و بی رحم نمی شد

خورشید قرارمان چه زود مُرد ، شاخه گل زندگی چه زود در دستانم خشکید، پژمرده شد

دقایق نبودنت نفس گیر و خیلی سخت برایم می گذرند

اینک من مانده ام و یک نفس خشک در سینه ،

کم کم چشمانم رو به سیاهی می روند از بس بغض گلویم را فشرده ..

مدتهاست که از عشق، دور شده ای

به دیدنم بیا دلسپرده ای داری که دیوانه تو است

به دل رویایی تو دلش را پیوند زده است ...

تا اسم عشق زنده است ، اشک دوری می ریزم به پایت
 
یک دست سرد ، تنی مرده که تا می تواند می نویسد برایت

باز اگر قلبت همان قلب پراحساس و چشمت نیز

همانی که روز اول دیدارمان خیره شده بود به نگاه من

و عاشقش شدی همان لحظه آغاز احساست ،

یادی از عشقت بکن ، نمی گویند وفا به عهد جرم است!


http://s3.picofile.com/file/7424554301/Milad_Faratareshgh_blogsky.jpg


http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

  نـویسنده متن شـهرام دانش

وبــلاگ منتشر شده فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد