عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

رویای تو نمی گذارد

http://s3.picofile.com/file/7380545692/56785685675.gif

 ::: رویای تو نمی گذارد...! :::


روزها همه رنگ سیاهی ، شب تا سحرگاه کابوس تنهایی ،

رویای تو مگر می گذارد پلک روی هم بگذارم، بخوابم با این همه بی قراری ..

هر کجا نگاه می کنم تصویر تو را می بینم،

هر کجا قدم می گذارم ، درست جای قدم های تو می افتم!

من از این همه کابوس و رویا خیلی می ترسم

فرجام این عشق را با نبودنت چگونه معنا می کنم ؟ ..

رویای نوازشهای عاشقانه ات دیوانه ام کرده اند

وقتی خورشید طلوع می کند ،

فرقی ندارد با اینکه دارد غروب می شود

قلب زخمی ام شنیدن صدای تپشهای قلبت را از من بیقراری می کند ،

ببین چه عاشقانه هنوز هم برایت نفس نفس می زند.... ؟

بال و پر داشتم  روی بام خانه ات پر می کشیدم ،

مثل کبوتری عاشق و تنها پی سراغت، از خودم می گذشتم،

شکار شدن و به حصار رفتن را فراموش می کردم ،

به شرط رسیدن به آغوش تو بال و پر میدادم ،

یک جان و دو چشمم را هدیه می کردم ...

می گویم ای دل پُرقصه ی من، این همه ناله، بیقراری نکن ،

خاطره و عشق را با هم به رویا بسپار ، این همه عشق عشق نکن ...

اما چه کنم که صدایت مثل موجی در اقیانوس وجودم هنوز مواج است ،

مثل بودن ، شبیه سرودن ، عین زندگی، سبز و زنده ، مست مست!

خاطره ات، روبرویم لحظه لحظه زنده است ...

فراموش کردن ، دل نسپردن ،

گذشتن و سخت تر از همه رفتن غیرممکن است ،

رویای تو همیشه و هر کجا با من پی من ، در به در است ..


رویای تو , فراتر از عشق
http://s3.picofile.com/file/7381345799/rose.png
http://s1.picofile.com/file/7349006234/faratareshgh_blogsky_s007.gif

©

نـویسنده شـهرام دانش

وبــلاگ فراتر از عـشق

FaratarEshgh.Blogsky.Com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد